Powiatowa Komisja Rewizyjna

Powiatowa Komisja Rewizyjna ZOSP RP w Radomiu, działa w następującym składzie:

  • Przewodniczący – dh Piotr Rychlicki
  • Zastępca Przewodniczącego – dh Jakub Wachnicki
  • Sekretarz – dh Andrzej Kapusta

Do zadań Powiatowej Komisji Rewizyjnej należy:

  1. Kontrola działalności Zarządu Oddziału Powiatowego w zakresie:
    a) realizacji zadań statutowych oraz wynikających z uchwał Zjazdów Oddziału Powiatowego i wyższego stopnia, uchwał Zarządów Oddziału Powiatowego i Wojewódzkiego, Zarządu Głównego  Związku OSP RP oraz ich Prezydiów,
    b) prowadzenia działalności finansowo – gospodarczej.
  2. Sprawowanie ogólnego nadzoru nad działalnością komisji rewizyjnych niższego stopnia na terenie powiatu.
  3. Współdziałanie z komisjami oddziałów gminnych i koordynowanie ich działalności.
  4. Udzielanie Komisjom Rewizyjnym Oddziałów Gminnych i OSP niezbędnej pomocy instruktażowej, dotyczącej ich pracy i zasad działania.
  5. Przeprowadzenie kontroli w oddziałach niższego stopnia na prośbę odpowiednich władz statutowych.
  6. Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Oddziału Powiatowego i jego Prezydium oraz przedstawianie uwag oraz wniosków dotyczących działalności Zarządu i Prezydium Oddziału Powiatowego i oddziałów niższego stopnia.
  7. Składanie sprawozdania na Zjeździe Oddziału Powiatowego oceniającego działalność Zarządu i Prezydium oraz przedstawianie wniosków w sprawie udzielenia absolutorium ustępującemu Zarządowi Oddziału Powiatowego.