Szanowni Druhny i Druhowie,
W związku z rozpoczęciem procesu udzielania dotacji dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych niewłączonych do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, bardzo proszę Druhów o przegląd asortymentu i ustalenie potrzeb zakupowych.
W celu efektywnego i skutecznego wykorzystania środków finansowych, wnioskowana kwota dotacji przez jednostkę OSP powinna wynikać z rzetelnej i precyzyjnej kalkulacji odzwierciedlając rzeczywisty koszty. Wskazanym jest aby, udzielenie dotacji uwarunkowane było zapewnieniem finansowania zakupów także ze środków z innych źródeł.
W ramach kwoty na wydatki inwestycyjne przewiduje się zakup nowego sprzętu, zgodnie z zatwierdzonym zakresem przedmiotowym, o wartości jednostkowej powyżej 10 000 zł.
Przypominam że warunkiem ubiegania się o dotację jest:
– posiadanie aktualnego KRS,
– własnego konta bankowego,
– posiadanie książki inwentarzowej.
Poniżej zamieszczamz całościowy zakres. Po kliknięciu można otworzyć, bądź pobrać:
Wykaz sprzętu na zakupy z dotacji MSWiA 2018
Dołączamy wzór wniosku, który można wypełnić i przesłać skan na adres e-mail: mgierczak@straz.radom.pl
Wniosek o udzielenie dotacji na zakup asortymentu
Sprawę prowadzi: st.kpt. Marcin Gierczak, e-mail: mgierczak@straz.radom.pl.
UWAGA: WNIOSKI DOSTARCZAMY MAKSYMALNIE DO 13 KWIETNIA 2018 r. Po tym terminie wnioski nie będą przyjmowane.
Z strażackim pozdrowieniem,
Prezes Zarządu OP ZOSP RP w Radomiu
Paweł Tuzinek