Zaproszenie do I Powiatowego Konkursu Fotograficznego “Nasza Straż Pożarna”

Serdecznie zapraszamy wszystkich strażaków (tych małych i tych dużych 😉 ) z terenu powiatu radomskiego i miasta Radom do wzięcia udziału w I Powiatowym Konkursie Fotograficznym “Nasza Straż Pożarna”.  Organizatorem Konkursu jest Oddział Powiatowy Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w Radomiu. Informacje na temat Konkursu można uzyskać mailowo pod adresem kontakt@zosp.radom.pl.

Celem Konkursu jest popularyzacja fotografii pożarniczej, promowanie pracy strażaków, zarówno ochotników, jak i funkcjonariuszy PSP oraz zachęcenie osób fotografujących do uwieczniania na kliszy fotograficznej lub w pamięci aparatu cyfrowego pracy strażaków.

Konkurs trwa  od dnia ogłoszenia do 31 sierpnia 2018 r.

I Powiatowy Konkurs Fotograficzny “Nasza Straż Pożarna” organizowany jest w trzech kategoriach tematycznych:

    • Kategoria A – Działania ratowniczo-gaśnicze PSP i OSP;
    • Kategoria B – Ćwiczenia PSP i OSP;
    • Kategoria C – Działalność OSP.

Każdy uczestnik konkursu może zgłosić do trzech fotografii. Fotografie muszą być zapisane w formacie JPG/PNG. Dłuższy bok zdjęcia powinien mieć nie mniej niż 2400 pixeli. Rozmiar każdego zdjęcia nie może przekraczać 10 MB.Każde zdjęcie musi posiadać: imię i nazwisko autora oraz kategorię, np. JanKowalskiKategoriaA.jpg. Zdjęcia wraz z wypełnioną i podpisaną kartą zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail: kontakt@zosp.radom.pl. Szczegółowe informacje odnośnie konkursu dostępne są w regulaminie.

Regulamin Konkursu Fotograficznego “Nasza Straż Pożarna”

Karta Zgłoszeniowa do Konkursu Fotograficznego “Nasza Straż Pożarna”